Passa al contingut principal
Bon dia nens i nenes!!! Com esteu??? Segur que aquests dies esteu aprofitant per fer moltes activitats a casa i esteu jugant molt!!! Ja sabeu que abans de marxar us vam donar un pla de treball, suposo que l’aneu fent, però sense angoixa i sense pressa. A partir d’ara us aniré posant algunes activitats per fer a casa que segur us agradaran molt més! Podeu anar mirant el bloc i comentant com esteu i què us ha semblat. Espero tenir notícies vostres ben aviat! Se us troba a faltar petits! Una forta abraçada virtual

Comentaris

  1. Hola Anna! Sóc la Paula, jo estic molt bé, i ja hem acabat els deures, una abraçada molt forta!

    ResponElimina
  2. Hola! Sóc la Clàudia i nosaltres també estem bé. Ja tinc ganes de tornar a l'escola.
    Jo també ja tinc tots els deures fets. Un petó i una abraçada.

    ResponElimina
  3. Hola soc Jaïr, jo tambe he acabat els deures. Espero veureus aviat. Us trobo a faltar.

    ResponElimina
  4. Paula, Clàudia i Jaïr!! Quina il·lusió tenir notícies vostres!
    Esteu molt motivats fent totes les feines. No patiu, aneu llegint una mica cada dia i escrivint el que us vingui de gust!
    Aneu seguint el bloc que us aniré posant propostes!
    Una abraçada
    Anna

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog